פיילוט בקרית יערים: כל הישוב יעבור בדיקת קורונה תוך יומיים

אבי יעקב No Comments on פיילוט בקרית יערים: כל הישוב יעבור בדיקת קורונה תוך יומיים

ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ לקול חי: "אנחנו עושים כאן מבצע גדול של יומיים לנסות לבדוק כמה שיותר תושבים במטרה לזהות תחלואה סמויה"

יצחק רביץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצת קרית יערים, יצחק רביץ מספר על רמת התחלואה ביישוב: "לפי החלטת הממשלה מיום שישי אנחנו ברשימת הצהובים. אנחנו מזהים פה מגמה של עלייה. אנחנו בתיאום עם משרד הבריאות ופיקוד העורף עושים כאן מבצע של יומיים לנסות לבדוק כמה שיותר תושבים ולהגיע להיקפים גדולים שעוד לא נודעו ביישובים אחרים בארץ במטרה לזהות תחלואה סמויה תוך מחשבה שבעזרת ה' נדע איך לנטפל בענין".

לדבריו "קיבלנו אישור מהממשלה שמקצים לנו כמו של בדיקות יוצאת דופן. מדובר במספרים של אלפים ובמשך יומיים. אנחנו חותרים כרגע לגלות את התחלואה הסמויה שלצערנו ישנה.

רביץ מזכיר "אנחנו היינו היישוב הראשון והיחיד שעשה סגר עצמאי כשהיה צריך. אם נגלה שיש תחלואה סמויה ננקוט בצעדים המתאימים, לבודד ולטפל וכו'. אנשים פה אחראיים, אם יראו שיש כאן תחלואה ישתדלו לא לצאת מהיישוב".

"הקמפיין שלנו מתחילת הקורונה זה להשתדל לא לצאת מהיישוב וברוב תקופות הקורונה הייתה תחלואה שהגיעה מבחוץ ולא ההפך, כי ידענו לעצור את היציאות ואנשים שיתפו פעולה".



0 תגובות